Godmorgon

Orkade inte skriva igår, så skriver om gårdagen nu.

Torsdag (igår): Vi hade först hämta hem och då snackade jag bara med Emma, Olivia, Amanda och Lilli. Så jag hann inte läsa så mycket, men aja.. :p Vi hade sen SO och vi fortsatte med någon stencil och vi skulle svara på frågor, vi hade sen läxförhör på USA, det gick bra, jag hade bara kollat igenom det lite så kunde jag det (a) Men iallafall, vi hade sen sv/eng, då började vi med en staffetnovell och sen så berättade Sebbe (läraren) om grammatik. Vi fick sen ett litet papper vi skulle fylla i. Det var lite svårt. Vi hade sen lunch, men jag åt inget, jag var inte ens hungrig så jag hänkade med Emma och Jennifer till Centrum. Vi gick runt lite och sen gick vi tillbaka. Vi hade sen lästid och sen svenska och på svenskan snackade vi om grammatik och vi fick göra något papper igen. Sen hade vi NO och då skulle vi svara på några frågor och när man var klar fick man gå och jag var med Emma, vi gick först till henne och vi åt mellis sen spelade vi lite Super Mario Bros, sen gick vi hem till mig och tog lite kladdkaka och satte oss vi datan. Och Emma dampade.. O_o Aja, hon gick sen och jag tog ett bad, sedan kollade jag på tv. Och sen så somnade jag.

Fredagmorgon (idag): Idag vaknade jag vid halv 7, jag låg och läste lite i klassresan, en bok vi håller på med i svenskan. Som vi har läxa i. Sen satte jag mig vid datan och kollade på tv. Nu ska jag käka frukost.
Idag ska vi vana rida på Tungelsta! :) Sen efter Tungelsta ska jag väl hem, eller vara med nån. Aja, men ska fixa frukost nu ;)


Flox, i miss u..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0