Igår blev det dålig updatering..

Jo, för att min dag såg ut såhär:
Jag var i skolan självklart. Hände inte så mycket. Efter skolan gick jag hem och jag kollade på en film som heter Pirates of the Caribbean. Den var bra :) Efter det pluggade jag till typ klockan 10 på kvällen. Det var SO och NO. Jobbigt, men jag var tvungen. Hade läxförhör idag på det.. Men iallafall, jag fick lite hjälp från datorn också. För det var massa frågor och då kunde jag kolla på svaren på datan. Och man ska som sagt kunna svaren på frågorna. Det var det jag gjorde.

Idag:
Jag var i skolan, först var det hämta hem och då tränade jag på SO:n. Sen var det SO och vi gjorde något jag inte kommer ihåg, men efter det iallafall gjorde vi läxförhöret, det gick bra :) Hoppas jag går godkänt (a) Sen var det sv/eng och då gjorde vi jeopardy (stavning?). Det var svåra frågor O_o Sen var det lunch och då blev det någon soppa eller nått, men jag tog två mackor. Efter det var det lästid, och direkt efter lästiden var det svenska. Och vi höll på med grammatik. Och efter svenskan hade vi NO och då fick jag göra mitt läxförhör och det gick bra :) Vi kollade också på några videor om grodor.
Och nu är jag hemma, har käkat mellis och jag har fotat lite. Ska lägga in i nästa inlägg ;)

Saknar ridläger09.. <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

shit, jag saknar det också !

Saknar dig så mkt & Lexus också jätte mkt :´(



Hoppas du & jag träffar varandra snart !

Kram på dig lollopollotottifnott ♥

2010-03-26 @ 20:45:00
URL: http://jempapempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0