Ingen ridning för mig idag..

Ska berätta lite om gårdagen.. Jo, jag var på sjukhuset och läkaren kollade min mun, mina öron och lyssnade på mina lungor. Sen fick jag ta blodprov och halsprov men innan fick vi vänta länge för det var någon som typ opererade sig. Men iallafall, nu ska jag berätta en läskig sak.. Jag var snorig så jag gick in på toan och då snöt jag mig flera gånger och sen bah kom det näsblod, det rann som fan! Gud vad det var läskigt.. Det tog väl 5 minuter iallafall.. Gud asså, om jag inte tog papper snabbt och bytte på en gång skulle det kommit på golvet.. Men tillbaka till halsprovet och blodprovet. Det gick bra, lite obehagligt när dom tog halsprov för då stoppade dom in en pinne av något slag sen typ någon grej långt in och gud vad det var obehagligt.. O_o Blodprovet stack till lite i fingret, haha, trodde det skulle göra ont. xD Efter halsprovet och blodprovet fick vi gå tillbaka till läkaren och då visade det sig att jag hade...halsfluss... :/ På vägen hem fick vi hämta pencilinet och vi köpte också sånna där mc'donalds kycklingar, vet inte vad dom heter, haha. Det var iallafall gott. Men det är väl det jag gjort, sen när jag kom hem så vilade jag bara. Jajuste! Jag kollade på Postkodmiljonären, Let's Dance och Solsidan också :)!

Stackars mig.. Idag skulle jag ridit 09.15 till 10.00 och då ska man vara sjuk med halsfluss. Bajsa! :'( Snacka om besviken, men jag får nog rida igen :) Det är tur det! För en stund sen käkade jag frukost ;) Nu sitter jag och pratar med Maja och Erica :) Ska väl göra något i photoshop eller nått, eller dampa på Maja för att hon har chokladmuffins kanske, eller nej.. Jag har ju choklad hemma? :D Hahaha! Då slipper jag (y)<3.

Haha, jag rider :) *jag är liten*
Borde vara på Skansen eller Kolmården.(a)
Vi har typ ett kort hemma med massa bilder man skrivit ut från en gammal kamera och då fotade jag den bilden med min kamera, men det blev ingen bra kvalité.


Kommentarer
Postat av: daddy cool

det är nog från skansen..du har ridit många gånger där :)

2010-03-20 @ 14:38:15
Postat av: Rebecca♥lexus

fin bild

2010-03-20 @ 16:06:52
URL: http://vildhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0