Neff bebis

Jag borde verkligen vara på Skutan mera, för jag saknar dig vare dag som går. Jag har inte träffat dig på några veckor men äntligen. Vissa tror att jag glömt dig, men nej, skulle aldrig glömma dig. Men jag går ju på Blåkulla också.. Jag borde verkligen vara på Skutan mera.. Måste det.. Saknar det fina och underbara stället.. Men att få komma dit och träffa dig, gör mig lycklig, jag längtar alltid efter att få träffa dig när jag kommer till Skutan. Men en dag, efter att jag inte träffat dig på några veckor, så var du inte i stallet när jag kom, du var på volten och reds, jag blev besviken.. Ville verkligen bara springa ner till volten och bara krama om dig, men det funkar ju inte.. Mitt hjärta dunkade och jag ville bara komma till dig. Men sen fick jag äntligen träffa dig då Michelle skulle rida dig. Du nosade på mig och jag kramade om dig och du verkade njuta. Mitt hjärta dunkade skitmycket och jag var verkligen lycklig. Jag vill bara gråta när jag saknar dig. Jag kommer aldrig någonsin glömma dig. Kommer aldrig någonsin sluta älska dig. Ävens fast jag inte träffar dig så ofta nu, så slutar jag inte att älska dig. Du betyder fortfarande allt, du är fortfarande den som är den finaste, du är alltid bäst. Jag har alltid älskat dig mest. Det är alltid du som betyder mest. Du har fortfarande den största platsen i mitt hjärta. Jag skulle vilja träffa dig varje dag. Jag blir så besviken på mig själv att jag är så sällan på Skutan. Jag måste verkligen se till att jag kommer oftare.

Jag älskar dig Neff, och kommer alltid göra det, föralltid och alltid <3







Äntligen får jag träffa dig imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0