Skola och hemma

Igår hann jag inte blogga för jag kom hem vid halv 9 och så..
Men berättar om hoppgruppen i nästa inlägg ;)

Idag var det först musik, det var tråkigt. Vi gjorde inte så mycket. Sen var det engelska och vi hade vikarie och vi jobbade med workbook och textbook. Sen var det NO och vi skrev tankekarta om däggdjur. Sen var det lunch och det blev någon konstig mat. Sen var det läs och jag läste klassresan och sen var det bild. Vi skulle rita av några som tog i mitten av en ring med stolar. Sen det sista minutrerna fick man rita valfritt. ;) Vi slutade sedan, vid 2. Jag gick hem och gjorde läxor och drack obóy. Åt också lite glass och kladdkaka. Sedan satte jag mig i mitt rum och har inte gjort så mycket, har chattat med några och så.

Har gjort en ny liten hästblogg: www.louiselovehorses.blogg.se, på den bloggen kommer jag mest blogga om hästar som ni kanske märkt på namnet också, men det är ju sant. Jag älskar hästar ;) Hehe. Där kan ni iallafall läsa om mina stalldagar och sånt där, och texter, kommer självklart skriva det här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0