Skolan

Idag var jag i skolan. Vi hade som första lektion gympa och det var väl sådär. Sen hade vi SO och vi gick igenom något. Sen var det lunch, det blev köttfärssås med spagetti. Det var gott. Sen var det matte och vi hade först genomgång om volym och sen fick vi räkna i boken, snacka om jobbig lektion, typ alla killarna skrek över hela klassrummet och blabla, jag var tyst och jobbade och räknade 2 sidor i boken. Det var iallafall störande att räkna med mycket prat och skrik i bakrunden. Sen var det svenska och då skrev vi svar på några frågor Mia hade skrivit på tavlan och sen fick vi läsa i klassresan den boken vi läser i svenskan. Sem var det mentorstid och vi pratade om olika saker och läxor, sen skulle jag ta spruta för mässling, röda hund och så var det någon till minns inte, men då kunde inte jag ta den för jag tar pencelin för jag har haft halsfluss och jag måste fortfarande ta den. Så då fick jag inte ta sprutan så jag ska ta den en annan tisdag. Sen var det hämta hem och jag räknade lite i matte och sen läste jag en liten text på engelska för Heléne, det gick bra men det var lite svåra ord. Vi slutade sen och jag gick en bit med Dajana. När jag kom hem gjorde jag läxor och sånt. Ska strax äta lasange och byta om till ridkläder.

Idag är det hoppgrupp, jag längtar! :D Hade Rekyl förra gången och jag var förlång för honom så jag ska typ få byta, men det ska iallafall bli kul! :D Bloggar kanske när jag kommer hem ;)

Ett hjärta jag gjorde av snö förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0