Skolan

Idag som första lektion hade vi engelska, och då skrev vi typ något och sen kollade vi på film. Efter engelskan så hade vi läs och direkt efter hade vi so. Då hann vi inte göra så mycket, vi skrev anteckningar om Grekland och vi fick läsa lite i en bok om Grekland. Vi slutade sen och jag gick tillsammans med Frida en bit. När jag kom hem åt jag glass, sen satte jag mig vid datorn. Jag har gjort en design till Johanna, den blev fin, tycker jag ;) Kom nyss hem från utvecklingssamtal, jag har godkänt i alla ämnen :D Jippie! När jag kom hem åt jag middag. Det var gott, och nu sitter jag bara här och chattar med några. Jag tänkte fortsätta redigera bilder från Skutan :p

Jag på Emmas landställe, typ sommar09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0