Snorig, ont i halsen, lite feber, ont i ögonen..

Idag stannade jag hemma, och jag har vilat bara idag. När jag gick upp så var jag snurrig, asläskigt.. O_o Nu är jag snorig, ont i halsen, lite feber och ont i ögonen. Det rinner lite.. Min lillebror har ögoninflammation, öroninflammation och halsfluss ;( Stackarn.. Jag har typ ögoninflammation.. Men jag vet inte, för jag mår iallafall dåligt.. Precis som min rubrik. Jag känner mig iallafall piggare än tidigare, då låg jag bara ner, och pallade inte ens gå upp förutom när jag var tvungen att gå på toa. Men iallafall, tänkte redigera lite bilder, men jag kommer nog inte orka sitta vid datan så länge..

Kommentarer
Postat av: Wilma

Uch! Inte kul att vara sjuk... :/

2010-03-16 @ 20:21:18
URL: http://wllma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0