Sovit gott? (:

Har ni sovit gott? (:
Haha, ja, det kan man väl säga att jag har gjort, men vafan jag missade Natt på museet... :/ Somnade O_o Duktig man är.. Aja..
Idag ska jag vara med älskade Linda :D♥ Vi ska vara hos henne :) Nu är inte hon inne så. Klockorna är omställda också, Linda kanske missar det? ;o Och så vaknade hon typ halv 10 fast den är halv 11? Äsch, jag vet inte.. :P Vill typ inte väcka henne heller.. ;) Jag är snäll.. (a) Haha. Men iallafall, tror jag ska ta en dusch nu, vi får väl se ifall hon har loggat in.. Vi sa att jag skulle åka till henne vid 11 och den är halv 10.. Och jag trodde jag vaknade halv 9 men halv 10 xD Aja, skitsamma.. :P

Jag vill ha sommar vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0