Svar på frågestund

Postat av: Emilie
1. Är jag en bra vän?
2. Varför är Curt din favorit?
3. Varför är Neff din favorit?
4. Börjar Conquest bli en favorit för dig också?
5. Vad är din favoritmat?
6. Dricker du läsk eller föredrar du vatten/juice/saft?
7. Skutan eller Blåkulla?
8. Hur många bästisar har du?
9. Har du någon gång mist en bästis/vän & sen fått tillbaka den bästisen/vännen?
10. Vem är din idol?

Svar:
1. Ja ;)
2. Svår fråga.. Han bara blev det, jag red han på hoppkursen, han blev speciell. Jag gillade honom mer och mer, och han var verkligen underbar. Och är det i spiltan också.
3. Svår fråga.. Jag tycker han är finaste fuxen, han är rolig att rida, han var underbar, bäst. Jag gillade honom mer och mer.
4. Favorit och favorit, njääh.. Men en av dom jag tycker om, men nu har jag bara en favorit på Blåkulla ;)
5. Kött, potatis och bearnesås (stavning?).
6. Vatten/juice/saft ofc! ;)
7. Blåkulla <3
8. Jag har 2 äkta.
9. Nej, inte vad jag minns.
10. Haha, jag vet inte xD

Postat av: Linda <33
1.ÄLSKAR DU MIG?
2.VEM ÄR DIN ANDRA FAVORIT PÅ SKUT?
3.VILKA ÄR DINA ALLLLLLRRRAAA BÄSTA KOMPISAR (2)
4.ÄR JAG EN BRA VÄN?
5.GILLAR DU SYLTA !

Svar:
1. Ja det klart <3
2. Hmm.. Det är nog.. Hmm.. Jag vet inte xD
3. Du och Emma.
4. Ja ;)
5. Hahaha nej, tydligen inte xD

Postat av: jennnniiiiie
1.vad tycker du om mig ?
2.din hökstaönskan?
3.vill bli när du blir stor?
4.mäst besökare d har haft?
5.det roligaste minet med mig ?
// jennie

Svar:
1. Jag tycker om dig ;)
2. Att få en häst, ofc!
3. Någonting med hästar att göra ;)
4. Någonting vid 40.
5. Hmm.. Vi har ju 1000 minnen, asså jag vet inte xD

Postat av: Emma
1. Älskar du mej?
2.Är jag din bästavän?
3.Skutan eller blåkulla ? ,
puss/Emma

Svar:
1. Japp ;)<3
2. Jarå, men vi är ju inte så ofta längre.
3. Blåkulla <3


Postat av: Anonym
1. Har du mens ?
2. Har du strulat med någon?
3. Varför är du så söt?
4. Känner du Olivia Örn?
5. Är du lite av en wannabe fjortis tycker du?
6. Känner du Olivias kompis Hannah sund nånting?
7. Tycker du att du är söt själv?
8. Gillar du chips?
9. Tycker du att du är fet?

Svar:
1. Nepp, det har jag inte.
2. Öhh, nejnejnej! ;o
3. Fråga inte mig, jag vet inte xD
4. Ja, hon går i min klass :)
5. Nej?
6. Inte känner, men har henne på msn, om vi tänker på samma person.
7. Nej. xD
8. Nepp.
9. Nej, bara när jag har ridväst eller stor jacka xD

 
Postat av: Frida
1. Hamburgare eller Pizza?
2. Födelsedag eller Julafton?
3. Halloween eller Påsk?
4. Hallon eller Jorgubbar?
5. Kött eller Kyckling?
6. Toa eller Dass?
HaHa det var mina fråger! Ha det bäst Kram! <3

Svar:
1. Pizza.
2. Julafton.
3. Påsk.
4. Jordgubbar.
5. Kött.
6. Toa xD


Postat av: matildaalmberg
1. hur kändes de att få midalj i dressyr med curt ?
2. favorit mat
3. favorit häst i hela världen (vilket stall som helst)
4. är jag rolig ?
5. läser du min blogg ?
6. hur många pojkvänner har du haft ?
7. vad går först, hästar eller vänner ?
de va lite fårgor de, ha de bra :)

Svar:
1. Det kändes skitbra, jag blev stolt över Curt :)
2. Kött, potatis med bearnesås (stavning?).
3. Curt.
4. Ja x)
5. Ja, ibland ;)
6. 1 fast det var i fyran/femman, och det var bara en dag.
7. Åh.. Svår fråga, hästar är ju lixom mitt liv och jag älskar ju mina vänner. Jag kan inte svara på den frågan.. xD

Postat av: ebba
har du typ glömt neff?
är jag en bra vän?
är jag snäll?
vad är din favorit färg?
vem är din favorit häst?
vad är din favorit mat?
favorit stall?
bästavän?
längsta barndomsvän?
kram på dej ! ;) <3

Svar:
Nej, jag har inte glömt Neff, bara det att jag typ aldrig är på Skutan ):
Ja, men vi snackar typ inte så mycket, bara på msn typ x)
Japp ;)
Blå.
Curt <3
Kött, potatis med bearnesås (stavning?).
Blåkulla <3
Linda och Emma.
En som heter Amanda.


Postat av: malli'
1. Vem/vilka är din favvohäst/hästar?
2. Vem är din allra bästavän?
3. Ditt bästa minne med någon kompis? Vem var det med?
4. Vilken är din favvoblogg?
5. Favorit hästras?
6. Favorit färg?
7. Hur länge har du ridit?
8. Vart började du rida först , på Skutan eller Blåkulla?
9. Mysko fråga här: Vilket datum är du född?
Haha.. x)
Kolla in min&Melli's blogg:
www.melliandmalli.blogg.se , kommentera gärna! §

Svar:
1. Curt och Neff.
2. Linda och Emma.
3. Hmm.. Jag vet inte.
4. Hmm.. Jag brukar läsa min bästaväns blogg:
www.pindaaas.blogg.se ;) Och andras.
5. Gotlandsruss, welsh, svensk ridponny, korsningponny.
6. Blå.
7. Ca 3 år.
8. Skutan ;)
9. 21 april.


Postat av: ♥Rebecca♥Lexus♥
1. Vem älskar du mest Curt elr Neff?
2. Hur är jag som vän?
3. Vem älskar du mest Emma Sundell elr Linda Berggren?
4 (sista)´.Vilket stall älskar du mest Skutans Gård elr Blåkulla?

Svar:
1. Curt.
2. Vi brukar ju typ inte snacka, men snäll ;)
3. Hmm.. Jag vet inte.
4. Blåkulla <3

Postat av: Amanda Bokstam
Kan inte du lägga ut omdömmena imorrn? :D Haha jag är dålig jag vet men på det här sättet får jag ju se (a) Jag är nyfiken xD

Svar:
Ja, om jag kommer ihåg att fota omdömmerna idag xD

Postat av: maja <3
varför rider du inte på världens bästa skutan längre för? :(

Svar:
Jag tyckte inte det var så bra där, och jag ville gå vidare på Blåkulla istället.

Postat av: jessica
1.vem/vilka är dina favorit hästar? :)
2. va gillar du mest? hoppning eller dressyr? (:

Svar:
1. Curt och Neff. <3
2. Hoppning :)


TACK FÖR ALLA FRÅGORNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0