Trött..

Idag har jag verkligen inte haft tid att blogga, alltså tidigare idag.

Jag vaknade iallafall halv 11. Gick upp och drack obóy och kollade på tv. Jag spelade sen Super Mario Bros, och sen Wii Fit och sen My horse and me 2 :P Sen orkade jag inte spela längre så jag satte mig vid datan. Och då skickade jag över bilder från min gamla till denna alltså min nya ;) Så har verkligen inte haft tid. Jag har också chattat lite med Maja :) Jag åt sen köttfärssås med makaroner till lunch, det var gott! Jag hamnade sen vid datorn igen. Sen ringde Jennie mig och frågade ifall hon kunde komma, och hon kom efter ett tag. Och vi gick ut. Vi var först lite på min gård, men vi gick sen till hennes altan för där har vi gjort våran grotta. Men det var ganska tråkigt där så vi gick till en gård där Jennie brukar åka med sin bästis, så vi gick dit. Det brukar vara is där, men det var inte så mycket nu.. Vi försökte göra att man kunde åka på isen men vi lyckades inte så bra med det xD Vi gick sen till en gård där Jennie sett ett rådjur och vi försökte fotta rådjuret men det gick inte så bra. Sen sprang den till en annan gård och vi gick över från gård till gård, men vi fick inte så bra bilder /: Vi hade bara mobilerna med oss.. Sen var rådjuret på mittengården och den sprang för det var några som kom från andra hållet och den såg inte oss, det var skitläskigt, för den kutade.. xD Trodde rådjuret skulle springa in i oss, men den hann springa iväg.. xD *pust*.. Vi hittade inte den sen, så vi gick över från gård till gård. Jag sprang sen hem och hämtade min kamera för jag ville fota rådjuret. Men sen var den borta.. Så vi letade och letade och vi såg den sen, men det kom en människa och då försvann den och vi letade från gård till gård, men vi hittade den inte /: Så vi gick hem.. Jag gick hem till mig och Jennie åkte hem. När jag kom hem åt jag köttfärssås med spagetti. Mamma gjorde typ egen köttfärssås xP Nu sitter jag här ;) Tänkte fortsätta att skicka över bilder från min gamla data till denna ;)
Jag är ganska trött just nu.. xD


Jag och Lexus på en hoppkurs 09. *jag ser fett liten ut* xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0