Blåkulla ♥

Idag vaknade jag runt 08.00. Jag startade datorn och åt frukost. Smsade lite med Emilie också. Jag klädde sen på mig ridkläderna och sånt. Jag gick sen till bussen och mötte sen Emilie och vi åkte sen till Blåkulla ♥ Idag var det klubbmästerskap i dressyr och jag fotade Johanna när hon tävlade Trixa. Hon kom 1:a i den klassen hon red i ;) Grattis! ♥ Jag och Emilie stannade sen kvar till ungefär 16.45. Jag har tvättat ''hela'' Conquests spilta. Tvättat vattenkopp och krubba. Borstat av grimman för den var skitig. Smörjt Conquests sadel och träns ;) Jag fotade en del i hagen också. Fick riktigt bra bilder ;) Jag har borstat Dionne och Chip. Ja, det är väl det jag gjort. Idag regnade det och typ åskade så det var kallt ute. Jag fick iallafall sen skjuts till Västerhaninge Station och tog sen bussen hem. När jag kom hem åt jag och laddade över bilderna från kameran till datorn. Tänkte bjuda på en bild på Johanna och Trixa för dom är grymt fina tillsammans (:


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Jätte fin bild <3

2010-05-23 @ 19:35:37
URL: http://eaphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0