Canon EOS 1000D ♥

Idag var det skola, som vanligt O.o Boooring! Men jag gick iallafall till skolan med Frida. Våran första lektion var sv/eng, då jobbade vi med både svenska och engelska ;) Vi hade sen svenska och det var boksamtal, men jag har det imorgon så alla fick ett häfte att jobba med om han inte ville ha håltimma och göra den hemma, men jag Fanny, Cajsalisa och Natta gick till biblioteket och jobbade lite med häftet. Vi hade sen lunch och jag gick med Linnéa och Emmis. Jag tog två portioner för jag var hungrig, men maten var sådär. :p Vi hade sen matematik och då jobbade vi med ett korsord med matteord - addition, multiplikation, subtraktion och division ;) Det var ganska enkelt. Sen hade vi engelska och vi jobbade med textbook och workbook. Vi hade sen lästid och jag hann läsa många sidor, för jag blev inne i boken typ på en gång. Jag har nästan läst ut den :) Vi hade sen SO och då fick vissa redovisa en interdjuv, och jag och Cajsalisa gjorde det och det gick bra :)

Vi slutade sen och jag, Olivia och Amanda åkte till stallet. Jag fixade Conquest (min sköthäst) ♥ Han kliade sig jättemycket i manen på vattenkoppen och krubban.. Han var röd också där.. :/ Stackars älsklingen.. :/ Dillon hade sår på benet också.. För jag borstade honom lite. Sen red Olivia Skrållan och jag fotade, för jag tog med min kamera, superzoomare! ;) Sen skrev jag i skötarpärmen och Olivia och Amanda bytte om och sen fick jag skjuts hem. När jag kom hem åt jag lasange. Jag gick sen ut ett tag med min kusin. Vi hade lite vattenkrig, haha. Snacka om att jag blev blöt! xD När jag kom hem gjorde jag inte så mycket.

Pappa kom sen hem för han hade varit och fiskat. Sen så lekte jag lite med min lillebror :p Jag skulle sen komma in i vardagsrummet för pappa sa att han hade bilder att visa från idag. Men så kollade jag på kameran som låg vid tvn för man kan kolla på bilderna från kameror på tvn. Men iallafall, den kändes jätteliten och så kollade jag på baksidan där objektivet sitter och så ser jag att det står EOS 1000D. OMG vad jag blev glad! :) Jag började gråta av lycka, det kom så plötsligt, haha xD Tack pappa! ♥
Ja, så nu har man en Canon EOS 1000D :D Wiiie! Den kom tidigare än planerat, därför blev jag också så överraskad. Nu kommer jag väl dra till stallet väldigt ofta. Jag kommer vilja fota asmycket nu när jag har en systemkamera.

Neff älskling, jag saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0