Dålig updatering.

Förlåt för dålig updatering, men jag skriver nu om onsdag, torsdag (igår) och fredag (idag).

Onsdag: Vi hade skoljogg, och det var jättejobbigt, efter det fick jag värsta träningsvärken O_o Efter man hade joggat/gått så skulle man få korv, men korven kom inte, haha xd Så jag gick och mötte mamma ochvi gick och köpte lasange. Jag gick sen hem, och jag duschade och åt lasange. Därefter gick jag till Emma. Vi köpte glass och var ute ett tag. Vi mötte sen Amanda vid bussen, och vi var typ mest inne :p Men vi gjorde inte så mycket. Jag gick sen hem, och jag och mamma gick och hämtade pizza. Vi åt sen pizza till middag, det var riktigt gott :) Sen tror jag att jag satt vid datorn xd

Torsdag: Jag vaknade vid halv 10. Fixade mig och åt frukost och satte mig vid datorn. Jag gick sedan till bussen för jag skulle åka till Linda ♥ Hon mötte mig sen och jag lämnade mina grejer på hennes rum. Vi gick sen ut i det fina vädret och fotade :) Vi orkade typ inte vara ute sen mer så vi gick in och gjorde massa saker i photoshop. Vi skulle sen laga mat, men det var mest jag som lagade. Haha, när vi skulle dela upp maten så skulle Linda hälla spagetti till hennes brorsa så, hon använde inte ens gaffel, för jag sa att hon kunde ta en gaffel till hjälp men hon sa: Men det här klarar jag! Eller något sånt. Men så föll nästan allt av spagettin på tallriken, haha! Fan vad vi garvade xd Vi åt sen och efter det tror jag att vi ner på hennes rum och gjorde massa saker i photoshop och vi gick sen till ett dagis och hade kul haha xd Vi gick sen in igen och vi kollade på bussarna och sånt. Jag skulle ta 17.22, så när klockan var 17.18, så var vi tvugna att springa. Haha vi såg sen en buss men då var det 807, fyfan vilken tur (y) Vi fick sen vänta typ i 2-3 minuter på att 825 skulle komma. Jag åkte iallafall sen hem och gjorde inte så mycket.

Fredag (idag): Jag vaknade vid halv 9 ungefär. Jag åt frukost och sen badade jag. Jag, mamma och Eric (lillebror) gick sen ut i det varma värdet (: Vi gick till Ica. Jag fotade också på vägen. Jag köpte Ben och Jerrys med chokladsmak och påsegodis :) Vi gick sen hem och när jag kom hem åt vi lunch och det blev fiskpinnar med makaroner. Jag åt sedan lite av Ben och Jerrysen, det var rätt gott, jag har aldrig ätit Ben och Jerrys glassar :p Sen har jag bara suttit vid datorn. Nu tänkte jag göra något annat ;)

Imorgon är det ridning och jag hoppas att jag får rida Conquest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0