Förlåt

Förlåt för dålig updatering.. Men igår var jag då i skolan, jag pallar inte berätta om det. Jag var iallafall sen med Linnéa och vi åkte hem till henne först och sen åkte vi till Tyresta By där kollade jag när hon red en shettis som heter Bamse. Det regnade också, så det var inte så jättemysigt att stå där på volten, jag frös.. o.o Vi var där i några timmar och jag fick sen skjuts hem. Jag åt lasange sen och badade. Jag läste också lite no. Sen gjorde jag inte så mycket.

Idag var det en cpdag i skolan, eller iallafall inte på förmiddagen för då stod jag och Fanny i kiosken för vi praoade ;) Vi slutade iallafall 11 och då skulle hon äta, men jag var inte hungrig så jag åt inget, för vi fick macka och dricka i kiosken och då blev jag mätt på det. Hade sen bara två lektioner och det var lästid och bild, sämsta lektion vafan! Ni vill inte veta hur jävla cpad klass vi har. Man kan inte jobba. Jag skrek fan: Håll käften jävla åsna hela tiden typ och problembarn. Man kan fan inte sitta och läsa om någon pratar, vafan jävla cpbarn asså. Jag höll på att dö och jag höll faktist på att skolka också, så jävla dåligt var det i klassrummet, fatta, att jag var nära att skolka liksom.. Shit, vad dålig klass. Men det är killarna som håller på, så jävla fucking irriterande..

Förlåt det övre, men det var så jävla jobbigt.. :/ Jag fick asont i huvudet..
Nu sitter jag iallafall hos Emma, och vi har typ garvat mest. Nu ska vi äta middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0