Fredag

Idag är det fredag då, rätt skönt. Men jag är skittrött. För jag vaknade för ett tag sen.
Idag har vi bara matematik och sen tungelsta. Det är dom ovana som ska rida den här gången :(
Jag ska nog sen hem och bara slappa. Sedan ska jag och pappa till Skutan och bygga bana för imorgon. Imorgon ska jag tävla Myzak. Så när jag kommer hem ska jag fixa lite med mina tävlingskläder och sånt. Det är också ridning på Blåkulla innan och då ska vi hoppa, jag hoppas att jag får Conquest för jag vill tävla han i blåbärshoppning :) Men jag får typ alltid rida Conquest, men jag får hoppas!
På söndag gäller det, då är det KM alltså (klubbhoppning), då ska jag tävla Curt ♥ Det är dessutom svårare hinder, för det är grind och sånt. Plus att jag ska hoppa 60cm. Det finns bara 60, 70, 80, 90. Så hah, det klart jag tar 60cm ibörjan. Vi får väl se hur det går, Curt är en svår häst att hoppa, men jag har klarat hoppa en grind med honom ♥ Ja, vi får se hur det går :) Emilie ska komma också och hjälpa mig att fläta svansen och så :) Jag antar att hon fotar också :)♥ Så ja, jag ska kämpa hårt i helgen. Myzak kan stegra inne på banan och bocka, så ja. Jag ska kämpa! Blir lite utmaning kan man säga. Men jag ska göra mitt bästa.
Jag börjar bli nervös nu, haha xD
Men nu ska jag fixa mig, om ungefär en timma går jag till skolan. Ska strax äta frukost ;) Bloggar kanske innan jag drar till skolan, ifall jag hinner.

Curt sötponny ©opyright! Jag har inte hunnit skriva på bilden.

Jag har typ ingen bild på Myzak men det är en fjording iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0