Fredag

Veckan har gått rätt fort faktist, redan fredag! :D Idag har vi matteprov/test på vad vi ska kunna nu i 6:an.. Jag hoppas att jag får godkänt (G) iallafall.. :p Vi får ju inte direkt betyd men, men kan väl säga att man fick godkänt kanske? xD Efter matten är det då lunch, jag har ingen aning om vad det blir, men hoppas på något gott. Sen tar vi bussen till Tungelsta och det är dom vana som ska rida, yeey! :D Jag skulle vilja testa Faxe (a) Men om ca 20 minuter ska jag gå till skolan.

Idag efter skolan ska jag vara med Julia ett tag, sen kanske Maja kommer, eller typ så kanske hon kommer på lördag eller något, ifall hon inte ska till Berga ;) Jag och Julia ska nog ta en sväng till Skutan :) Bloggar mer ikväll tror jag.

En bild jag redigerade förut, i like it :)

Kommentarer
Postat av: Melina

SV: Okej, tackar!

Vad kul! Hur länge har du ridig`?

2010-05-21 @ 19:27:36
URL: http://litliskjoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0