Hejdå Blue, Wilma och Timmy :/

Igår red jag i hoppgruppen. Jag red Curt :D♥ Det gick bra, han var rätt pigg xd Pappa fick sin systemkamera igår så han fotade och filmade mig, det blev rätt bra bilder också :D Så dom kommer sen, typ imorgon eller något. Juste, Emilie var i stallet igår också :D Hälsade också på Conquest älsklingen :) Innan vi åkte hem så fixade jag Curt och sen slickade han mig på kinden, och jag skojar inte.. xd Haha, jag blev blöt xd Sötponny ♥ Kramade sen om honom och sen åkte vi hem, och jag tog en snabbdusch och sen kollade vi på bilderna och videorna på tv:n (:
Idag så hände inget speciellt, jag var med min kusin och vi spelade. Sen provade jag ett nytt spel som pappa kom hem med och det var svårt xd Sen fick jag också en fim som heter Stallkompisar (: Ska typ se den snart.
Imorgon ska Blue, Wilma och Timmy avlivas.. :( I tisdags sa jag hejdå till Blue och Timmy, jag började nästan gråta när jag var inne hos Timmy, jag vet inte varför, men jag kände.. Gud, nu kommer ju inte han finnas något mer, så ah.. Jag minns att jag red Blue ganska många gånger i början när jag började på Blåkulla, har tillochmed bilder.. Sen har jag ridit Timmy en gång men inte Wilma.. Men jag kommer säkert sakna dom, ävens fast dom inte var mina favoriter.. Men jag tror att Blue var min favorit lite ibörjan.. Vila ifrid Blue, Wilma och Timmy.. :(

Blue.

Det är den ända bilden sålänge, men det finns mer bilder på min gamla data som jag inte skickat över till denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0