Hemma

Idag hade vi musik som första lektion och vi gjorde en sak i grupp. Sen fick man träna på sin dans, och jag ska göra en dans med Emel, så vi tränade lite. Sedan var det engelska och vi jobbade med A weekend in London, vi håller på med en plansch, eller vi har gjort klart den men vi ska redovisa typ nästa vecka så vi tränade lite. Sen gjorde jag massa frågor i ett häfte. Vi hade sen no och vi fick veta lite om vart syret kommer ifrån och sånt. Vi hade sen lunch och det blev chiliconcarne (stavning?), det var sådär. Vi hade sen lästid. Vi hade sen ingen bild så jag gick hem. Vi skulle haft bild 12.00-14.00, haha ;) Men jag vi fick sluta, för våran bildlärare var inte där. Har inte gjort så mycket nu, men jag ska typ ringa min kusin sen och fråga ifall hon har lust och gå ut ett tag, jag tänkte isåfall ta med kameran ut, fast jag tror att hon är med sitt ''gäng'' så vi får väl se.. :p
Imorgon har vi halvstudiedag så vi slutar vid 11 typ :) Jätteskönt! (a)
Just nu håller jag på att lägga in videor från när jag red Meja i lördags och från igår när jag red Curt :) Dom kommer nog upp ikväll antar jag ;)

Finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Neffis :')♥

2010-05-19 @ 19:18:56
URL: http://dressages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0