Hoppgrupp ikväll ♥

Vi hade först gympa, och då gjorde vi olika saker. Sen var det SO och då delade vi på grupperna, för vi har två grupper som vi har, och då har vi två mentorer, eller ena gruppen har en mentor och den andra har en mentor och då fick min grupp gå till aulan, där gjorde vi olika saker. Sen var det lunch och det blev fiskburgare, det var sådär. Men efter lunchen hade vi matte, då räknade vi i ett häfte. Efter matten var det svenska och då höll vi på med Jorden runt, hann typ inte göra något alls :o Men sen fick vi läsa i en kvart och jag läser Den vita hingsten, den är bra :) Vi hade sen mentorstid och vi pratade om läxor och sånt. Sen var det hämta hem och jag gick upp till Gunillas rum och räknade matte. Sen gick jag hem och när jag kom hem åt jag mellis, och nu sitter jag här och försöker räkna matte, men det är rätt svåra tal vi har i ett häfte.
Men ikväll är det hoppgrupp, yeeeey! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Lycka till<3

2010-05-04 @ 16:21:04
URL: http://snyggasteolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0