Jag älskar dig

Neff, jag älskar dig enormt.
Ungefär 3 år tillsammans nu.. ♥ På dom tre åren, har vi gjort mycket. Ridläger 09, massa roliga ridlektioner, friridningar, ridturer, när jag red upp på dig då jag hoppade ca 75cm med dig, m.m. Alla dom underbara minnerna tillsammans med dig kommer jag aldrig någonsin glömma. Att en häst kan betyda så jälva mycket.. Det gör du faktist för mig, jag kan verkligen inte beskriva, det skulle aldrig funka. Jag har försökt flera gånger, men det räcker inte. Jag skulle kunna säga jag älskar dig, men det räcker inte det. Du är den finaste, bästaste, underbaraste fuxen. ♥ Du är alltid så himla underbar, alltid! Aldrig utan dig! Skulle aldrig vara glad utan dig. Du är bäst, solstråle ♥

Fyra ord, en mening:

- Jag älskar dig, för-all-tid! ♥

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tack! :D

2010-05-08 @ 21:17:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Olivia<3

Ni är så söta tsm <3

2010-05-09 @ 00:17:48
URL: http://snyggasteolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0