Jag älskar dig.. ♥

Linda Berggren ♥
Jag älskar dig enormt. Du är en äkta vän och kommer alltid att vara. Jag hoppas att du aldrig sviker mig, för du är en sån bra vän. En vän som jag verkligen kan lita på. En vän som verkligen betyder något. Om du skulle försvinna från mitt liv skulle mitt liv säker gå under. Jag skulle nog inte må bra.. För du är en del av mitt hjärta och om du försvinner, då kommer där du är i mitt hjärta vara som ett stort svart hål. Det vill jag inte.. Du betyder enormt mycket. Alla minnerna vi har haft, dom är bäst! När vi skrattat ihjäl oss och sånna minnen. När vi har ridit tillsammans, när vi har åkt snowracer. Jag kommer aldrig glömma dom, för dom är helt enkelt bäst! Jag hoppas vi kan åka till grönan nu i sommar tillsammans, vi kommer få så grymt kul och tillsammans med Emma, vi kommer ha det bäst! Jag älskar dig, bästavän, livsglädje, älskling ♥

Finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0