Jag älskar dig


Conquest
älskling ♥
Jag älskar dig obeskrivligt mycket, killen! Du är allt för mig. Du är den finaste, vackraste och underbaraste. Det var några veckor sen jag red dig, men vi ska ha markarbete på lördag och sen veckan efter hoppning, och jag hoppas jag får dig älskling. Jag minns ibörjan när jag red dig, du var lite busig och backade och sånt, men sen efter ett tag blev du världens underbaraste. Jag blev sen din skötare, för ingen var skötare på dig, så jag valde dig, när jag fick dig som min sköthäst, fick jag bara dig som min favorithäst. Du är speciell och kommer alltid vara. Alla minnen med dig kommer jag aldrig glömma, vi har inte så många minnen. Men jag hoppas att vi kan hoppa tillsammans, ridläger tillsammans, rida ut tillsammans och sånt. Har bara ridit i ridhuset än så länge, och jag skulle också vilja rida barbacka på dig. Du är alltid så underbar. Jag är alltid lycklig med dig, jag är stolt över att du finns. Du har stor plats i mitt hjärta. Och om du försvinner, så kommer den delen i mitt hjärta du är i krossas. Det kommer kännas som ett stort hål i mig, nu när jag har dig mår jag bäst. Skulle nog aldrig klara mig utan dig, skulle inte vara glad varje dag utan dig. Jag är som lyckligast när jag har dig. Du är bäst och kommer alltid att vara! Jag skulle aldrig kunna beskriva dig, det skulle aldrig funka. Finaste ponny, du är allt. Alltid när jag kommer till stallet så går jag raka vägen in till dig ♥ Förut skulle jag rida en häst i det stora stallet och du var i ponnystallet och jag hade korttid på mig så gick jag till dig ändå. Ville så gärna träffa dig, känna din lukt. Du betyder allt för mig. Snart kommer vi ha skötarridning och då kommer jag få rida dig, jag längtar som fan tills dess. Det kommer bli skit kul. Jag har anmält mig till ett ridläger och jag hoppas att jag får dig eller Curt, men jag skulle helst vilja rida dig, gud vad kul det skulle vara. Det skulle nog vara bästa upplevelsen, men att bada med  dig skulle vara ett ännu större minne jag aldrig skulle glömma, men de flesta säger att dom inte badar på ridläger, men vi kan ändå tillbringa andra roliga saker med varandra, som att vi tävlar tillsammans. Jag längtar tills den dagen. Ett liv med dig är glädje. Ett liv med dig är allt jag vill. Ett liv med dig är bäst! Ett liv utan dig, skulle vara hemskt. Du är allt. Och jag skulle aldrig kunna sluta älska dig. Finaste, vackraste, bästaste ponny, jag lämnar dig aldrig, och jag kommer aldrig glömma dig heller. Du ska veta att jag är grymt glad över att jag träffade dig, vackra ponny, jag älskar dig allra mest, du är bäst!

Det är bäst med dig ♥ (haha, muppad jag var där xd)


Älsklingsponny ♥


Underbaraste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0