Klubbhoppning med Curt bebis ♥

Jag vaknade vid halv 7 ungefär och jag fixade mig och satte mig vid datorn och chattade med Johanna :) Sen klädde jag på mig mina tävlingskläder och vi åkte sen till stallet. Vi betalade och sånt. Sen gick vi banan. Jag kunde den på ungefär 15-20 minuter. Eller jag gick banan ganska länge, för det var många hinder. Jag gick sen in i stallet och fixade Curt, sen gick jag med Johanna till ridhuset. Hon skulle tävla Bandit :) På framridningen gick det jättebra, och han vägrade inte en ända gång (y) Sen gick vi in på banan och det gick jättebra förutom att jag gjorde fördålig sväng på andra hindret och jag hade förlite fart.. Men annars gick det skitbra! :D Jag blev ändå stolt över honom, det var nog mitt fel att han vägrade. Hade både förlite fart och typ fördålig sväng.. Dumma, dumma mig O_o Nästa klubbtävling ska vi klara det Curt! ♥ Men efter jag hade tävlat skittade jag lite på utevolten, jag hoppade sen av och tog in honom i stallet. Jag tränsade och sadlade av och så tog jag av senskydden (tror jag det heter). Emilie ville fixa honom så jag gick upp och kollade på tävlingarna. Sen när tävlingarna var slut borstade jag lite på Curt och kramade om honom. Jag gav han godis också. Sen gick jag in till Conquest. Jag hade precis haft godis i handen som jag gav till Curt och först slickade Conquest mig på handerna men sen bet han mig.. Det gjorde ganska ont och jag blev röd.. Men jag tvättade sen spiltan och fixade varttenkopp och krubba. Jag smörjde sen sadel och träns. Jag skrev sen i skötarpärmen och pappa och jag åkte sen hem.

Påvägen hem köpte vi pizza. Det var riktigt gott! Nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Emilie och min pappa fick bra bilder från idag, så dom kommer sen. Pappa filmade mig när jag hoppade också, så det kommer sen också.

Ni kan få en bild som Linda skickade igår på mig och Myzak :)

Kommentarer
Postat av: Linda :'3

DU VAR SÅ GRYMT DUKTIG PÅ MYZAK GUMMAN <3 (':

2010-05-30 @ 21:44:57
URL: http://lberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0