Linnéa Knasboll Sundström GÄSTBLOGGAR!<3

Hej alla Lollos söta bloggläsare jag heter Linnéa <3 Jag tänkte gästblogga med ett inlägg som ni ser hihi:) aja Här kmr det<3

Louise Bajsloppan PJ!<3
Första gången vi träffades var på ridläger09 på Skutan<3 Saknar ju såklart tiden med alla men mest dej<3 Sen chattade vi lite på msn o smsade :D Sen en dag så kom du till min skola för vi sulle göra nåt. Jag blev skiit glad över att se dej :D Sen skulle jag byta skola till din skola o jag skulle börja i din klass<3 Sen dess har jag älskat dej o de kmr jag alltid att göra för du e den bästa Bajsloppan man kan ha!<3
Vi kmr alltid att hålla ihop o inget kan sära på oss vi e dem bästa i världen tsm!<3
Hoppas att vi båda inser det<3 

   // Linnéa Knasboll Sundström

Hej då!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0