Neff, jag älskar dig ♥

Nu är jag hemma från Skutan.
Tänkte berätta lite om min dag ;)
Jag var då i skolan, vi hade först sv/eng och vi skrev mest i våra skrivböcker. Vi hade sen svenska och då fick vi jobba med en uppgift i Jorden runt och då skulle vi gå till en plats och beskriva miljön, och min grupp gick till biblioteket :p Så vi beskrev biblioteket och vi slutade sen. Då hade vi lunch och jag tog typ 3-4 portioner xd Det var rätt gott ;) Vi hade sen matte och då fick vi jobba med våra häften, hann inte med så jättemycket, men lite iallafall. Jag håller just nu på med volym och det är rätt svårt.. O_o Vi hade sen engelska och då jobbade vi med London, vi kom rätt långt, för vi håller på med våran plansch (stavning?). Sist hade vi lästid och SO och på SO:n jobbade vi med något *jag inte vet vad det heter*.. Aja, iallafall något, vi skulle iallafall sen läsa i en bok och svara på frågor :p Vi slutade sen och jag gick hem, fixade mig och så. Sen klädde jag på mig ridkläder och mötte Emmis, och vi gick till bussen. Vi väntade sen på bussen för vi kom lite tidigt och då kom Ellinor också (: Sen kom bussen, och när vi hoppat av bussen så fick vi skjuts av Maja en bit (; Jag kollade och fotade sen när dom red. Fick rätt bra bilder. Dom red sen runt jordhögarna och jag hänkade på ;) Sen träffade jag Neff bebis, och Maja och Linda fotade mig och finaste (: Lägger in bilder i slutet på inlägget. Jag tog sen lite hö i munnen som Neff kunde äta som det såg ut som att han pussade mig men det lyckades inte så bra för när Neff tog sin mule mot min mun och åt höet så kom Neffs tänder mot min läpp så det började blöda xd Lyckat. Skyndade mig sen på toan och sen fick jag skynda mig för att Emma skulle åka, för jag skulle få skjuts hem xd När jag kom hem så åt jag middag och bytte om och har för en stund sen laddat över bilder från kamera till datorn men nu kommer lite bilder (:











Det var sådär jag gjorde så blödde jag sen på läppen om ni läser inlägget ;)

Jag älskar dig, Neff! Jag skulle aldrig kunna beskriva dig. När jag är med dig, är jag som gladast och jag mår verkligen bra i dom stunderna. Jag kan inte säga mer än att du har tagit över mitt liv, mitt hjärta. Du är allt ♥
Alla minnerna med dig, är fan bäst. Minns ridläger 09 med dig, när jag badade med dig, det var så jävla kul! Jag blir så himla lycklig när jag träffar dig, hör ditt namn. Du är fan allt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw ni är så fina tsm !

VERKLIGEN.



Neff ♥ Louise , FÖRALLTID



2010-05-15 @ 19:26:21
URL: http://jjempalovehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0