Neff, jag vill rida dig.. ♥

Åååh, jag vill rida dig älskling ♥ Jag hoppas att jag kan göra det snart :) Om det går kommer jag fan börja gråta av glädje ♥ Jag saknar dig just nu finaste ponny! :'/ Vill träffa dig nu.. Jag är fett taggad nu ifall jag kommer få rida dig eller inte (: Om jag får rida dig kommer jag tillochmed gråta när jag är i stallet, för jag kommer bli så j*vla lycklig. Jag har inte ens ridit dig det här året.. :'/ Fyfan vad jag saknar att sitta på din rygg.. Men snart så, om ingen ridlärare tycker jag är förlång.. Typ Carro eller någon.. Vi får se, jag får hoppas på det bästa ;)

Jag älskar dig Neff ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack så mycket och detsamma! :D

Allt bra? :)

2010-05-19 @ 21:17:42
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0