No life without you

Neff.. ♥
Jag tyckte du var fin första gången jag såg dig, jag tyckte du var den finaste i stallet, men ibörjan hade jag inte dig som favorit. Jag minns första gången jag red dig, du bockade typ hela tiden och jag flög av xD Jag red dig många, många gånger och det gick bara bättre och bättre för oss. Jag fick dig som favorit, för du tog verkligen en plats i mitt hjärta. Och där kommer du stanna föralltid. Jag minns hur rädd jag var för dig ibörjan, men jag gav inte upp, men det gick bättre och bättre. Tillslut bara funkade det. Jag var inte rädd för dig. Det gick perfekt för oss. Jag minns ridläger 09. Det ridlägret kommer jag aldrig glömma. Jag var så jävla lycklig att jag fick dig! Jag hade otroligt kul med dig. När vi red ut och vi hoppade över diken och travade på ängen. Det var så himla mysigt! Och när vi hoppade, det gick asbra för oss :) Sen när vi red till en sjö eller vad det var, och vi badade tillsammans. Det är det bästa minnet med dig, jag glömmer det aldrig. Först ville du inte i, men sen kom vi i. Och du plaskade med hoven i vattnet :') Det var dessutom första gången jag satt på dig barbacka ♥ Det var så himla underbart. Sen den sista dagen så fick dom som ville rida barbacka och vi hade lekar. Haha, gud vad du bockade xD Sen när vi skulle galoppera tillbaka i mål så bockade du och jag flög av xD

Du betyder enormt mycket, alla minnen med dig, är helt klart det bästa som finns! Du är det bästa som hänt mig, det finaste jag vet, den underbaraste hästen jag träffat. När jag sitter på huk inne i din spilta kommer du med din mule mot mig.. Jag börjar nästan gråta då, du är så jävla underbar ♥ Jag är världens lyckligaste när jag är med dig ♥ Det finns ingen finare, bättre än dig.. Du är bäst och kommer alltid att vara! Jag skulle nog aldrig klara mig utan dig, jag skulle må skit. Jag skulle aldrig heller kunna beskriva dig med ord, men en bild betyder mer än 1000 ord..
Jag älskar dig allra mest ♥







Du är bäääääst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0