School

Idag är det måndag, en rätt skön måndag ska jag säga. Vi hade som första lektion sv/eng och vi jobbade med ett häfte som handlar om kläder, så vi svarade på frågor och sånt. Efter sv/eng hade vi svenska och vi jobbade med jorden runt och jag hann med 3 uppgifter + renskrivning :) Det var sen lunch och det blev pannkakor, det var rätt så gott, jag tog 2 portioner. Vi hade sen matte men vi hade en ute-uppgift. Det var rätt så kul. Sen hade vi engelska och då redovisade vi om A weekend in London. Det gick bra! :) Jag uttalade rätt också sa Linnéa, så jag är nöjd. *jag är dålig på engelska, ni som inte visste det*. Vi hade sen lästid men jag typ läste inget.. Kan förklara varför lite längre ner i inlägget. Det var sen so och då skulle vi jobba två och två och då jobbade jag med Cajsalisa och vi håller på med romarriket. Jag gick sen hem och så åt jag mellis och gjorde läxor. För ett tag sen startade jag datorn och gick in på www.webbmagistern.se så jag kollade lite på det, haha xD Ja, sen har jag inte gjort så mycket.

Det där när jag inte läste på lästiden var för att Olivia ringde en tjej som har hästar som jag, Olivia och Nathalie kanske ska bli medryttare på, så vi typ bara snackade om det.. Men jag är jättetaggad! :) Hoppas att det går och hoppas att jag får! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0