Snabbt och kortfattat inlägg

Ja, nu blir dete snabbt och kortfattat. Ska snart iväg till stallet, och idag ska vi rida barbacka, och jag skulle vilja rida Conquest ♥ Men vi får se vem jag får. Maja kanske kommer idag, ifall hon får och kan :) Imorgon ska det tydligen regna och jag som skulle fråga ifall jag kunde rida privatlektion O_o Bajs! Jaja, jag måste iallafall rida Neff någongång nu på det här året, jag kommer döö annars. Saknar den där underbara ryggen, som jag trivdes bäst på (på Skutan).. Nu måste jag byta om och borsta tänderna sen drar jag och pappa iväg till Blåkulla ♥
Hörs efter Blåkulla, eller ikväll!

Jag och Curt ♥ 
Fotograf: Emilie (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0