Svar på frågestunden

Postat av: natta
vem gillar du mest i stallet?
Svar: Menar du hästar? Isåfall Conquest och Curt.

Postat av: Julia
Gillar du mig?
Varför slutade du på Skutan? :(
Vad gillar du inte med neff? Du måste välja 1 sak
Om Conquest, Curt & neff inte fanns, vilka skulle du gilla då av blåkulla/skutan?
Svar:
Ja.
För jag kunde typ bara gå på en ridskola och då ville jag gå på Blåkulla istället.
Jag gillar allt med honom.
Ehm.. Jag vet inte xD

Postat av: Johanna
Vem gillar du mest Curt eller Conquest??<3
Svar: Jag vet faktist inte :p

Postat av: jempa
1.Vilka hästar gillar/älskar du utom curt,conguest & neff?
2.Hur många gånger har du ridit curt?
3.har du några djur?:)
Svar:
1. Jag kommer inte på någon just nu.
2. Jag vet inte, många gånger.
3. Ja, 4 fåglar.

Postat av: erica
1. vad är det bästa du vet?
2. finns det någon du verkligen kan lita på? vem
3. vad gillar du mest att rida:
ridhus, volt/paddok, skogen, ängen.
4. finns det någon du verkligen gillat som svikit dig?
Svar:
1. Ridning ♥
2. Linda :p
3. Allt.
4. Jag vet inte..

Postat av: bea
vad vill då hålla på med när du blir stor? och varför?
Svar: Hästar framför allt, det är ju för att det är mitt intresse och så. :p

Hoppas ni fick ''bra'' svar på era frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0