Sweet dreams

Idag hade vi ett matteprov/test, gick väl ganska bra *får jag hoppas!* Jag kommer bli besviken ifall jag får IG för jag kämpade verkligen xD Men jag är ju dålig i matte så inget att snacka om, jag ska träna! Vi åkte sen till Tungelsta och jag red Valentin och vi red barbacka, riktigt mysigt faktist :) Det var otroligt varmt ute, jag höll på att dö, seriöst.. :o Det gick iallafall bra att rida Valetin men så fort jag fick galopp på han så saktade han av typ nästan på en gång O_o Inte hade jag spö heller, men nästa gång så vet jag att jag ska ha det ;) Det borde nog kanske vara lite smart. Vi åkte sen hem och jag hoppade sen av på den närmaste hållplatsen närmast mig, så jag gick med Sanna en bit. Efter typ en kvart fixade jag mig och var redo för att ta bussen och träffa Julia och sen gå till Skutan :) På Skutan träffade jag underbaraste Neff och så träffade jag Emma och Rebecca :p Jag fotade lite när dom red sen. Jag och Julia sprang sen till bussen för att jag skulle hinna med den, och jag gjorde det :) Har inte gjort så mycket nu, när jag kom hem. Jag har iallafall kollat lite på Talang 2010 (:

Kopierade det jag hade skrivit från min och Emmas blogg, för jag orkade inte skriva xD

Imorgon är det ridning, vi ska rida barbacka :) Bloggar kanske på morgonen om jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0