Sweet dreams

Haha, sweet dreams är typ alltid min rubrik på kvällarna xd
Onödigt att jag ens skrev det O_o
Men aja, över till min lilla dag. Jag åt fiskpinnar med makaroner till middag det var gott. Har mest suttit vid datorn när jag kom hem efter skolan. Juste, jag har fått ett par Converse, dom är rosa (a) Bilder kommer, I promise! Kollade föresten inte på ponnyakuten för jag orkade inte, så jag tog en dusch istället :p Sen har jag packat ridgrejer tills imorgon, man åker då till Tungelsta med skolan, men det är dom ovana som ska rida, så. Händer nog inget speciellt imorgon, ska väl vara hemma och slappa. På lördag har vi markarbete tror jag och jag hoppas att jag får rida Conquest (: Jag ska stanna kvar sen ett tag i stallet, ifall ingen ska rida Conquest så smörjer jag hans sadel och träns, förra veckan reds han så jag kunde inte det :( Borstade tänderna för ett tag sen, och nu tänkte jag kolla på tv, tja.. tills jag somnar ;)

Jag saknar bästavän.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0