Tävling idag, wiiie!

Förlåt för att jag inte bloggade igår.. Jag var upptagen hela dagen faktist.

Igår hade vi bara matte men det hände inget alls så mycket. Vi körde tärning till 1000 och jag räknade i ett häfte. Vi hade sen lunch och jag minns inte vad det blev. Men vi åkte sen till Tungelsta och det var dom ovana som red. Jag kollade lite när dom red, sen fick jag en uppgift av Åsa. Vi fick sen borsta hästar. Vi bytte sen om och tog bussen hem. När jag kom hem lämnade jag mina ridgrejer och hämtade pengar och kollade bussarna. Jag åkte sen till Coop Forum och mötte Jennie och Lena där. Jag köpte ett par svarta ridbyxor, ridstrumpor och blåa rosetter ;) Sen åkte vi hem och jag och Jennie var på baksidan och fotade och körde lite vattenkrig. Jag gick sen hem och åt sedan åkte vi till Skutan. Träffade Neff bebis där också :D♥ Världens underbaraste! (: Sen hjälpte jag till att bygga banan tills imorgon. Den är rätt svår faktist. För man startar på ett ställe och sen när det är omhoppning ska man börja på ett annat ställe :p Så, det blir lite krongligt men jag kan typ banan :) Vï åkte sen hem och jag somnade sen för jag orkade inte sitta vid datorn.

Idag vaknade jag vid halv 7 och har inte gjort mycket alls. Ska snart fixa mig och pappa och jag ska åka till Blåkulla :) Idag har vi hoppning, hoppas jag får rida Conquest :D
Sen drar vi till Skutan och jag ska tävla Myzak (:
Bloggar efter stallet ;)

Jag och Conquest i lördags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0