Teori

Jag bloggar jättedåligt, men jag ska förbättra mig.
I fredags var det då valborg och vi hade bara matte, och då hade vi multiplikationstest och vi fick rätta sen själva och då hade jag 1 fel på 120 tal (: Yeey! Sen åkte vi till Tungelsta, jag red Najda, det gick rätt bra, hon var underbar (a) Sen gjorde jag inget speciellt när jag kom hem, men runt 18.00 åkte jag och pappa till Skutan, vi kollade på brasan där och så träffade jag Neff bebis :')
Idag hade vi teori om att ställa hästen och visitering. Man fick sen visitera någon häst och jag tog Conquest, jag borstade honom sen. Conquest skulle sen ridas så då hade jag tänkt smörja hans sadel och träns men det gick inte, så Ida sa att jag kunde smörja Bandits sadel så jag gjorde det. Sen åkte jag och pappa till Skutan för jag skulle fråga ifall jag kunde rida privatlektion imorgon men jag orkade inte.. x) Fett dum O_o Men nästa vecka ska jag nog fråga ifall jag kan rida privatlektion. Vi åkte sen hem för det var kallt. Dom hade KM terräng men det verkade lite knasigt där, för det verkade som att alla hade ridit fel, jag vet inte för jag var bara där en snabbis. Jag var skittrött när jag kom hem så jag sov ett tag. Jag vet inte hur längre, men jag åt sen middag för mamma väckte mig, det blev fläskfilé med pommes (: Yummie! Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar lite på tv och har tråkigt.

Jag och Curt den 25/5 i söndags, då jag tävlade honom i hoppning (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0