Tisdag

Godkväll! ♥
Idag är det tisdag då, rätt skönt. Och det betyder att vi har skoljogg imorgon och vi slutar tidigt, sen har vi ledigt torsdagen och fredagen, skit nice ju! (a)
Över till min lilla dag!
Jag gick med Emmis till skolan ♥ Vi hade först gympa, och vi hade utegympa, rätt kul faktist (: Efter gympan hade vi SO och jag minns inte vad vi gjorde, men i slutet gjorde vi ett läxförhör, gick väl ganska bra *får man väl hoppas* haha. Vi hade sen lunch och det blev soppa, det var inte så himla gott, men det gick o äta. Jag var inte så himla hungrig men jag tog macka istället. Vi hade sen matte, och vi jobbade i grupp. Vi skulle gå ut på skolgården och hämta ett löv som vi skulle räkna ut i area. Gick rätt så bra. Min grupp var lite *konstig* xd Vi hade sen svenska och då redovisa vi det vi gjorde igår och vi beskrev en miljöbeskrivning, så vi fick redovisa det. Haha, vetni.. Jag är klantig, för jag råkade ta engelska-mappen istället för svenska-mappen, hahhahah! xd Vi fick sen kollade på en liten snutt av en film som heter Sagan om ringen och vi fick sen jobba med Jorden runt, efter det hade vi mentorstid och vi pratade lite om imorgon och sånt. För då ska vi ha skoljogg :p Som sista lektionen hade vi hämta hem och Heléne hjälpte mig med matte, för vi ska ha matteprov på fredag, åhhh, jag är dålig i matte x( Haha.. Vi slutade sen och jag och Olivia följde med Emma till stan för att hämta sin dator hos sin mamma, vi åkte sen hem igen och jag och Emma gick tillsammans en bit och jag gick sedan hem till mig och åt mat. Jag och Emma va sen en stund. Vi möttes vid Valla och jag köpte lite godis. Vi var sen ute sen stund, men det var tråkigt så vi gick in och spelade Sims (; Jag gick hem vid 8, och har typ bara suttit vid datorn. Detta blir sista inlägget för jag är typ fett trött. För en stund sen gäspade jag så att det rann tårar O_o Hahah, men aja, bloggar nog mer imorgon (;

Jag och Neff, typ 2008 på vintern ♥

Goodnight, sweet dreams! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0