Torsdag

Torsdag idag ;)
Det är rätt skönt, för det är fredag imorgon så.
Idag gick jag till skolan lite tidigare och så mötte jag sen Emma på vägen. Vi åt frukost i skolan, det var gött! :) Vi hade sen hämta hem och jag jobbade med matte. Sen var det SO och vi gjorde inte så mycket. Bara att vi gick igenom Grekland och läste något i en bok. Vi hade sen sv/eng och vi höll på med konstiga ord xD Sen var det lunch och det blev tacos, det var gott. Sen var det lästid och jag läser i en bok som heter Den vita hingsten, och sen hade vi svenska och vi jobbade med jorden runt, och jag hann med ganska mycket :) Vi hade sen prisutdelning på sexnoveller, det är att man ska skriva en novell på sex ord, och sen ska man lämna in och två av mina kom med, jag skrev: Du sårade mig, mitt hjärta krossades och Jag minns dig fortfarande. Saknar dig. Men dom blev inte bra O_o Haha.. Vi skulle sen haft NO men Jenny (våran lärare) var inte där så vi fick sluta :) Jag gick hem och har inte gjort mycket alls. Just nu kollar jag på tv, men jag ska väl göra något roligare nu, det är ändå inga roliga inne på msn :p Om jag inte fortsätter att blogga, annars tänker jag spela tvspel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0