Ursh, huvudvärk är asjobbigt!

Hände inget speciellt i skolan. Efter var jag med Emmis ♥ Och så fick jag asont i huvudet, men jag hänkade ändå till stallet, där träffade jag Linda, Maja, Therese och massa :D Fotade med bästis (Lindas) systemkamera, när dom red :) Sen mådde jag asdåligt, hade asont i huvudet, höll på att dö kändes det som. Så jag fick ta typ en huvudvärkstablett men jag är asdålig på att svälja sånna så det gick inte så bra, jag fick sen sitta inne på kontoret. Sen fick jag skjuts hem av Emma (eller hennes pappa :p) Hehe.. Men när jag kom hem höll jag på att dö, hade fan 35.7 i min tempratur ;o Men sen tog jag alvedon och då blev det bättre och sen åt jag mackor och drack obóy. Nu mår jag toppen, skit nice. Höll på att dö innan O_o Imorgon är det hoppgrupp och det tänker jag fan inte missa, men nu mår jag som sagt bra så, borde ju inte må dåligt imorgon. Men ifall jag gör det, då jävlar O_o Haha. Ska typ duscha snart, ifall jag pallar :p

Jag saknar dig älskade hamster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0