Varmt ute

Jag och Emma gick till skolan ungefär halv 12, och då hade vi sen svenska. Vi jobbade med jorden runt. Vi hade sen mentorstid och vi fick reda på att vi inte kommer ha kvar Gunilla och Heléne som mentorer, bajsa! Vi kommer få nya i 7:an :( Men våran mentor som min grupp kommer att få verkar rätt bra. Haha, andra gruppen lackade typ för dom skulle få en annan konstig xD Jag gick sen hem och jag och pappa hämtade sen Eric. Men Erics dagis blev 1år idag så vi fick lite fika. Vi gick sen till Ica och vi köpte glass och obóy och pappa hämtade ut ett paket. Vi gick sen hem. Jag har precis tvättat mina ridskor för dom var skitiga från igår då jag var på Skutan för Emmas grupp red ut, så skorna blev skitiga xD Satte mig har för en stund sen. Jäklar vad varmt det är idag! Jag svättades när jag och pappa hämtade Eric på dagis :p
Ikväll är det hoppgrupp, yeeey! :D Jag kommer nog inte få Curt den här gången.. :/ Men vi får se (a)
Nu ska jag räkna lite matte för vi har matteprov/test på målen vi ska kunna på fredag.. Omg, hur ska jag klara det, jag som är dålig på matte.. Men jag ska jobba stenhårt nu. Bloggar mer innan jag åker till stallet :)
Emma Sundell och Linda Berggren ♥
Jag älskar er mest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0