Without you I am nothing.. ♥

Linda allrabästavän ♥
Jag är grymt glad över att jag träffade dig. Du gör mig alltid på bra humör. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är alltid min nummer 1. Jag älskar dig enormt mycket! Jag minns nästan alla våra roliga minnen tillsammans, vi har alltid roligt. Jag kommer aldrig svika dig, aldrig lämna dig, isåfall är jag dum i huvudet. Jag är inte bäst på att skriva sånna här texter, men du ska veta att du är allt för mig, och du är verkligen det finaste för mig. Du är min bästavän, livsglädje, solståle och mitt allt. Som min rubrik, utan dig är jag inget! ♥

Bilden är glädje.. :')♥

Kommentarer
Postat av: Linda B

åh , du betyder så otrolig mycket för mig bästis <3 du är nummer 1 föralltid , vi har alltid så kul (: och jag 4=ever ! <3

2010-05-02 @ 19:39:37
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0